FirstServiceOne werkt vanuit een eigen visie, een eigen filosofie en dat resulteert in een totaalpakket facilitaire diensten, dat uiteindelijk exact toe te spitsen is op uw wensen en eisen. Dankzij een procesmatige benadering van ons product, kunnen wij altijd en overal aan iedere wens voldoen.

FirstServiceOne onderscheidt zich van de gangbare aanbieders. Kenmerkend voor de zienswijze van FirstServiceOne zijn de elementen integraal en procesmatig

Integraal betekent dat FirstServiceOne vele facilitaire activiteiten slim op elkaar afstemt. Procesmatig omdat FirstServiceOne flexibel ondersteunend is aan de mogelijk bewegende organisatie van de opdrachtgever.

Onze ervaring heeft ons geleerd dat veel met mensen kan worden bereikt wanneer ze worden overtuigd van een prikkelende visie. De medewerkers van FirstServiceOne krijgen de mogelijkheid en ruimte om zich te ontwikkelen binnen hun eigen specialiteit, maar ook op andere facilitaire gebieden. Hierdoor ontstaat een intrinsieke motivatie. Samen ergens in geloven maakt ongekende energie vrij.

Maatschappelijke Verantwoordelijkheid

Bij FirstServiceOne is MVO geen kwestie van imago, maar een identiteit. Ruim 35% van de medewerkers van FirstServiceOne heeft een afstand tot de arbeidsmarkt. Wij zijn ervan overtuigd dat elk persoon aandachtspunten heeft, maar zeker ook over kwaliteiten beschikt. Mits een professionele en passende begeleiding plaatsvindt, kunnen de kwaliteiten van mensen optimaal worden benut. Hierdoor snijdt het spreekwoordelijke mes aan beide kanten. In 2016 heeft FirstServiceOne hiertoe uit handen van Wethouder Jan Brink de WEZO Waardevol Award in ontvangst mogen nemen.

http://www.wezo.nl/first-service-one-winnaar-wezo-waardevol-award-2016

firstserviceone  Terry Honigh directeur First Service One1



woord-en-tekst tw woord-en-tekst li woord-en-tekst fb